sjuuk

ja även denna dagen har spenderats i sängen.
har inte sovit många timmar inatt heller,
bara yrar omkring hela tiden,
och jag var till och med uppe och spydde i natt
eftersom min hals är så äckligt tjock.
dock var det svårt att spy när man inte ätit någonting på över ett dygn,
 men som vanligt klarar martina av dom mest ovanliga sakerna.


åkte till doktorn imorse där han
ganska snabbt konstaterade att jag hade halsfluss,
och det kunde jag talat om för honom innan han tittade,
för har man haft halsfluss så många gånger så vet man hur det känns.
jävla ont gör det så hoppas penicilinen börjar hjälpa fort,
för detta är hopplöst.


jag hoppas ni mår bättre än vad jag gör iaf :)

tänker på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0