snacksnacksnack

ah, nu fick jag en klump i magen igen, och det är ingen skön känsla.
men jag ska fan inte bli negativ, kämpa emot martina, kämpa emot.

träffade jonna idag, och jag vet ingen människa som kan få mig att skratta utan någon anledning så som hon kan, och bara hennes närvaro gör mig så modig och stark, och det är den bästa känsla som finns när man umgås med sin allra bästa kompis. det är liksom en speciell känsla som kommer när man vet, när man vet att man har en bästa kompis, när man har någon som vet exakt allting om dig och som gör en stark bara genom sin närvaro, så fint är riktig vänskap.

vi lagade mat, blev fläskfilé, klyftpotatis och bearniesås, jäklans gott blev det, har nog aldrig lagat så god mat tillsammans, himskans duktiga är vi. sen gick vi upp o la oss i sängen o snackade en massa, mysigt. sen helt plötsligt fick jag ett sms där det stod att min drömprins stod utanför och väntade på mig :P haha, det var dock johan som fulade sig lite och det var niklas som var min "drömprins"´men det var mycket roligt att träffa dom igen, var ju flera månader sen sist och så roligt som vi hade i somras så är det klart man saknar det. sen lite senare åkte jonna hem, men kvällen har vatt kalasbra :)

imorgon ska jag jobba som sagt och jag börjar bli lite nervös om var jag ska hoppa av och sånt eftersom jag inte ska ta samma buss som innan, men det löser sig. har fått en lite vägbeskrivning av en sötnöt så jag ska tänka vänster hela tiden :P haha. menmen, det ordnar sig. och återkommer jag inte imorgon så har jag troligtvis gått vilse i everöd och hittar aldrig mera hem ^^

nattadags för min del, sussi gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0