underbar helg!

har inte haft tid att skriva sen jag fyllde år. men detta var den bästa födelsedag man kan tänka sig, wow säger jag bara.

i fredags var det 18-års fest at my place och det kunde knappt bli mer lyckat än vad det blev. började med att tjejerna kom och åt tacos med mig, sen sjöng vi lite singstar och sen kom resten av folket. verkligen en toppen kväll och tack för alla "fina" presenter jag fick, ni är underbara människor hela högen!

lördagen tillbringades först hemma med städning, sen bar det av till kusin vitamin vid 6 eftersom hon fyllde 20 då! satt där hemma o åt o drack o sjöng singstar, sen begav vi oss in mot staden och in på banken, var väldigt trevlans! gick hem vid typ halv 2 och var inte hemma förens halv 3, jäkla bit att gå. men kom hem tillslut iaf. var en helmysig natt/dag idag måste jag säg. men det känns inte som det var riktigt besvarat :( aja. nu är jag iaf riktigt trött och ska snart gå o lägga mig..


jag önskar bara att du kunde höra av dig nu, det är nu jag behöver dig. snälla? jag kan börja gråta för din skull. och det är inte första gången det händer. men jag bör nog inte förvänta mig något som vanligt även om jag gärna vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0