atttjooo

ligger hemma i sängen idag med. denna förkylningen tar verkligen kål på mig.
näsan är helt igentäppt, och ögonen slutar inte rinna.

åkte med bill en runda till stan idag för att handla present till min kära mor,
och efter att ha kollat i 4 guldsmedjer hittade vi vad vi skulle ha,
hoppas hon blir nöjd nu!

jag kan ju berätta lite om gårdagen också,
trots att jag borde legat nerbäddad hela dagen gjorde jag inte det.
till en början gjorde jag iofs, låg o pluggade på körkortsteorin.
sen kom rosanna till mig och senare åkte  vi inte till stan med robín
eftersom jag lovat honom det, men jag var så trött så jag fick lova honom
en dag nästa vecka också o leta upp allt som vi inte hittade igår.
efter det åkte vi hem, åt lite, sen in till stan igen o möta upp emelie.
sen begav vi oss hem till anton för att fira eric som fyllde 20, men det var trevligt!

snart är det helg och det ska bli himskans skönt må jag säga!
hoppas bara jag frisknar till!

och btw, så måste jag orka ta mig till stan igen för att fika med emelie, semir och ola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0