förkyld

just nu är allt upp och ner ännu en gång i mitt liv.
jag vet faktiskt inte hur jag lyckas att alltid ställa till det som jag gör.

jag kan även meddela att jag ännu en gång är megaförkyld,
och detta är då sjukt typiskt att det skulle komma igår eftersom
jag beställde tid för att pierca min tunga imorgon,
men det är nog ingen bra idé med denna förkylning,
så får ringa o ordna en till typ på måndag eller tisdag,
för nu har jag verkligen bestämt mig att jag vill och ska göra det!

från det ena till det andra kan jag meddela att förra helgen
var riktigt rörig. dock är jag megaglad att jag har min tuss
som alltid ställer upp och stöttar mig!
jag lyckades klanta till det ordentligt och sätta mig själv i en svår
situation, ni som känner mig nära vet vad jag pratar om.
menmen, jag visste vad jag vill med en sak,
nu ska bara den andra lösas också.

snart är det helg igen och det ska bli skönt!
skulle egentligen hängt med på förfest hos ante ikväll,
men jag får nog hoppa det. får bli en annan gång.

på fredag ska jag först fira mamma,
sen ska jag åka hem till emelie och umgås med dom jag inte träffat på länge,
typ emelie, johanna o emelie och kanske några till.
eftersom mina helger oftast består av puben numera,
och dom inte kan följa med dit eftersom dom är för små så umgås vi inte så mkt
privat längre, men denna helgen offrar jag mig ;)

på lördag blir det i alla fall lite utgång med tuss som vanligt,
blir väl besök på biljard och hessle för ovanlighetens skull ;)

nu ska jag minsann duscha, sen ska jag fortsätta plugga på körkortet,
och sen blir det en shoppingrunda med robin som jag har lovat.
ha det gutt.

                                                                               / M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0