loooongesen

okej, nu var det ett tag sen jag uppdaterade och jag har fått lite klagomål från en liten emelish att det aldrig är någon som uppdaterar, så jag tar mig lite tid att göra det idag!

festade som vanligt förra helgen, jobbade även i lördags och det gick bra trots att jag inte jobbat på nästan två månader, sov sen hos alle hela helgen! sen var det skoldax på måndagen igen som vanligt, träffade rosanna både måndag, tisdag och onsdag tror jag, och nu idag har jag lekt med emelie. denna veckan har gått så satans fort, men det gillar vi :) snart är det helg igen och det innebär utgång med tuss !!

ska åka ner till åhus direkt efter skolan imorgon och klippa pappa, sen ska jag käka där, sen bär det av till hammar igen med rosanna, och sen ska vi ut en runda och kolla på människor, blir ingen fyllekväll imorgon, den kommer på lördag istället! och då får jag äntligen träffa alle igen, har inte träffat honom sen i söndags och jag får erkänna att jag faktiskt saknar honom nu, vill bara pussas med honom, så jag får väl erkänna att jag tycker om honom iaf ;)

men jag ska skärpa mig nu med uppdateringen, i promise!

Kommentarer
Postat av: Emelie

tycker inte att du sköter det här med uppdateringarna bra :O

2008-03-11 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0