löördag.

då har vi lördagen framför oss idag, den kommer bli bra gissar jag på :)
för idag ska jag inte göra någonting på dagen. bara ta det megalugnt,
duscha lääänge, göra mig iordning lääänge och bara göra allt långsamt :P
sen ikväll ska jag försöka flörta in mig en stund hos emelie o johanna
och kolla på melodifestivalen med dom, för sen ska jag ut en sväng med rosanna!
så det är väl så dagen kommer att se ut.

fredagskvällen var med mysig,
satt hemma hos emelie med emelie och sjöng singstar,
kollade på tv och bara chillade, och lite senare kom friba och höll oss sällskap!
så det var en himskans mysig kväll :)

och nu ska jag sluta skriva för denna gången,
have a nice lördag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och ps. GE MIIG SOMMAR OCH VÄRME NUUUU. ds

Kommentarer
Postat av: ssssara

ja för fan sommar NUTACK!!!!

2008-03-18 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0