tears don't fall

då har första helgen på påsklovet gått,
och det har faktiskt börjat riktigt bra :)
blev utgång med tjejerna i fredags och
det var en megarolig kväll rakt igenom!
tack för det tjejer!

lördagen jobbade jag mellan 11-16,
och det var helt okej faktiskt, var ju rätt
längesen jag jobbade sist så!4
på kvällen åkte jag och frida ner till åhus
där vi träffade rosanna och sen begav vi oss
in till stan igen till biljard, men det var verkligen
ingen höjdare så åkte hem ganska så fort!

och idag har jag varit hos farmor och farfar och
ätit påskmat, riktigt gott var det, och roligt att träffa
dom eftersom det inte blir allt för ofta nu för tiden.

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer,
men funderar starkt på att åka till åhus!
skulle kanske träffa jonna en stund, men får se hur
det blir med det :P annars blir det väl att plugga lite på
teorin, eftersom jag lovat mig själv att ta tag i det ordentligt nu!

onsdag blir det johan glans med manda och sjöbbe
och sen blir det utgång på kvällen, det ska bli riktigt skoj
vill jag lova! längtar som satan!!!!

har även haft ett par jobbiga dagar nu med en del
tårar, men det kan bara bli bättre som man säger,
och det hoppas jag att det blir, för trots allt har jag alltid
mina underbara vänner som alltid ställer upp och
det är verkligen det bästa som finns ! TACK mina hjärtan :)

have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0