you can´t hurry love.

det var då dax att uppdatera igen. fyy vad dålig jag har blivit på det. sjukt illa. ska försöka skärpa mig tänkte jag :)
idag är det i alla fall bara en dag kvar till påsklovet, och hur skönt ska inte det bli om jag får fråga?!
kommer bli hur skönt som helst i mina ögon. och det finns en del saker planerade, iaf den första helgen här och nu. jag kan berätta om ni vill?! ;) haha. inget svar, det tar jag som att ni vill veta.

torsdag: går i skolan från 11.40-14.40, sen åka hem o duscha o sånt, sen ska jag gå ut o käka med alle och efter det vet jag väl inte riktigt vad som händer, antingen bio, eller hem till han o mysa, sen ska jag sova där antar jag!

fredag: blir det att åka hem från alle först, slappa hemma, fixa mig, antagligen åka hem till johanna på förferre och sen dra ut på kvällen. dock blir det en lugn kväll med lite alkohol för min del eftersom jag egentligen inte får dricka på 10 dagar :P (för er som inte visste det är tungan piercad nu) men det kommer bli skojigt :)

lördag: och på lördagen blir det lite jobb för min del, tänkte att jag kunde ställa upp för en gångs skull, börjar ju få lite ont om pengar just nu så det behövs. sen ska jag nog leka med tuss på kvällen om jag minns rätt !!! jag kan även erkänna att jag är fett sugen på elvira på lördag för att få dansa, och frida, jag vet att du vill ;)

söndag: ska jag åka ner till åhus och äta hos farmor sen ska jag kanske träffa jonna på kvällen om jag hinner, annars får vi ta det på måndag.

men så ser dom kommande dagarna ut, och det kommer nog bli en trevlig helg, för det känner jag på mig :)
nu har det blivit lite uppdatering här, så nu behöver ni inte klaga på ett par dagar :P haha!
och just det, imorgon ska jag käka panini med emelie innan skolan, det ska bli mums och trevligt :) <3

ha en bra dag/helg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0