hate me today, hate me tomorrow

helgen har varit bra.
fredagen bjöd på utgång med tjejgänget,
och det var hur bra som helst!

lördagen tillbringades först med en speciell,
sen åkte jag hem o åt,
och sen körde jag till emelie och sara i hanaskog.
första gången jag var hemma hos emelie,
och det var verkligen på tiden om jag får säg det själv.
vi krängde en massa gott, spelade kort,
och såg på eurovision, det sämsta på länge.

idag är det morsdag,
vilket innebär att man ska åka till mormor o äta.
ska plugga lite svenska också tänkte jag,
och såg precis att jag hade glömt samhällen i skolan.
så illa när jag har prov på tisdag,
men inte mycket att göra åt det.

kan även meddela att jag är på ett sjukt konstigt humör idag.
vet inte om jag ska vara glad eller ledsen,
väldigt skumt faktiskt.


blue october - hate me
blue october - calling you

-riktigt bra :)


saknar även någon eller något.

Kommentarer
Postat av: amanda

svarar dig här, jag gick bara in på designadinblogg.blogg.se :) kompliserat dock! saknar diiig

2008-05-26 @ 08:34:22
URL: http://maandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0