jag är en vampyr.

"Vad vill du
Men kom då
Jag är ju här och väntar på dig"


ja vad ska man säga,
denna dagen har bjudit på sol o värme,
så sjukt underbart är det.
lyckades dock att bränna mig i ansiktet kan jag lova
är röd som en tomat :P

gick en runda med emelie på stan, träffade även benjamin, sojje o kim också!
jag handlade bikini (likadan som sara för ovanlighetens skull) o skor :)
sen gick vi och fikade på zekes, kaffe latte o daimtårta, mums!
fixade benjamins present sen åkte vi hem.

har suttit med läxa typ hela kvällen o nu ska jag sova.
kan även säg att det bara är en månad kvar i skolan
och jag är sjukt skoltrött så ett lov hade inte suttit fel nu.

Kommentarer
Postat av: sara

hehe men den är najs ;)

2008-05-07 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0