jag dansar aldrig nykter

då har några dagar passerat sen sist. vi har hunnit fira valborg, emelies 18-års dag och även en utgång har vi hunnit med :)

efter skolan i onsdags åkte jag in till stan och övningskörde i 80 minuter, och gissa vad?! på måndag ska jag boka uppkörning :D efter det begav jag mig hem till mamma, bytte om och hämtade allt jag skulle ha med mig, sen tog jag bussen ner till åhus. träffade rosanna där, åkte o handlade emelies tårta och sen åkte vi hem till pappa o började förbereda grillen. gick dock inte så bra till en början men tillslut fick vi igång den :) sen kom det folk och vi började grilla o äta, och sen fortsatte kvällen med en massa godingar! vi spelade amerikans fotboll eftersom vi fick låna en boll av benji tha man ;) vi spelade en del kortspel som innebar att man skulle dricka såklart och sen kom det fram en vattenpipa också. jag kan inte säg annat än att jag hade sjukt roligt mestadels av kvällen faktiskt! och emelie föll en tår för det var så vacker när vi sjöng, hade tårta och present. för det hade hon inte en aning om. så hon grät av lycka, det var fint! tack emelie, rosanna, johanna, frida, sara, jonna, nathalie, amanda, ida, björn, jenny och martin för en fin kväll.

torsdagen fanns mest till för att jag skulle städa kände jag, för det var det jag gjorde hela dagen, började dammsuga hela huset o torka alla golven o städa från valborg, och sen åkte jag hem till mamma och fortsatte städandet där. väldigt duktig må jag säg.

fredag och jag gick upp hal 10 för att ta tåget till hässleholm vid 10.50. väl i hässleholm träffade jag en människa jag inte träffat på år och dar känns det som, den männsikan som stod mig närmast under jättejätte många år, en av mina första bästa vänner som alltid har funnits, nämligen Malin. det var så härligt att ses igen, allting var precis som vanligt. kändes verkligen inte som att vi inte träffats på så länge. så det var fint! fikade, shoppade o kollade på lägenheten! tack för en mysig förmiddag min vän.

efter det tog jag tåget till stan igen och åkte hem. väl hemma vet jag inte vad jag gjorde men tillslut kom pappa och hämtade mig iaf, och sen övningskörde vi till vinslöv och hem igen. väl hemma slängde jag i mig lite mat och hoppade in i duschen snabbare än kvickt. fixade mig och sen plingade det på dörren, och in kommer emelie o frida, och sen nån minut senare kommer även rosanna och jonna. och sen började förfesten som hade väldigt mycket att bjuda på som vanligt :P krig med små ungar, röka vattenpipa med mindreåriga och lite allt möjligt. sen kom tette också, får jag ju inte glömma. tog bussen till stan sen och gick till biljard där vi målade naglarna och drack lite, och sen gick vi till grand där kvällen fortsatte. riktigt härig kväll kan jag lova, sjukt jävla bra är ni männsikor, tack för det också !!

ikväll blir det bowling med rosanna, sebbe, amanda och jonna. sen ska vi sova i jonnas uterum inatt har jag fått information om :) kommer bli mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0