lalala.

jag känner mig så tom samtidigt som jag är full av energi och en massa förhoppningar.
jag vet inte riktigt hur det går till, men så är det. känns som jag har så mycket saker framför mig,
men samtidigt lika mycket saker bakom mig som jag kan sakna ibland.
men det är väl så livet är, allting hamnar bakom en tillslut.
jag har glidit tillbaka lite till mina funderingar över allting,
och det vet jag inte om det är bra eller dåligt, men jag gissar på dåligt faktiskt.
funderingar kan verkligen få mig att må riktigt dåligt,
så ska försöka hoppa över dom igen.

dagen har väl inte haft jätte mycket spännande att bjuda på direkt,
var iaf ledig från skolan idag, och det klagar man inte på.
övningskört, bokat uppkörning, handlat rosannas present, handlat klänning till studenten (dyyyr)
ja, som sagt, inte så mycket. varit en runda i åhus hos tuss också,
alltid lika härligt :)
imorgon är det dock skola igen, så ja. får väl sova snart då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0