snart är det lördag igen.. ;)

vädret är ju det bästa på länge, så sjuuuukt gött är det !
idag har det inte gjorts så mycket faktiskt,
skola som vanligt, kommer inte ens ihåg vad vi gjorde där.
efter skolan blev det glass med emelie och johanna,
sen gick jag o emelie upp till emelie o satt på hennes balkong en stund.
efter det var det dags att övningsköra, nu är det nära , wiiiie!

nu sitter jag hemma, har inte orkat sola idag med tanke på
hur bränd jag är. får spara mig till helgen då det sägs att det
ska bli underbara 25 grader!
har gjort klart mina arbeten i idrotten nu, sjukt gött!
snacka om att va ute i sista minuten, men klara är dom.

kan även säg att lördagskvällen ser vi fram emot riktigt mycket
då det är fest hos allas vår benjamin! han ska ha barnkalas för
alla sina vänner =) fett kommer det bli!!!!

ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0