someday

har varit ett par, vad ska jag säg, jobbiga dagar.
som sagt var det morsdag i söndags,
och den slutade med att jag och mamma blev världens ovänner.
herrejisses, det var inte o leka med.
tog bussen kvart i 11 på kvällen till hanaskog
för jag inte orkade vara kvar hemma.
tur att man har emelie som alltid ställer upp :)
iaf hade vi helmysigt, pluggade o krängde ostbågar.

måndagen bestod av skola som vanligt,
svenskaprov som faktiskt gick bra.
sen åkte jag ner till åhus o hämtade bilen,
hem igen, packa snabbt o sen körde jag och anna till hanaskog igen.
orkade inte vara hemma igår heller
eftersom det finns någon här som är sjukt långsinta.
palla-la-la-la.
när vi kom till hanaskog var det plugg, kortspel o gottor som gällde,
en riktigt tjejkväll om jag får säga det själv :)
sov även där sen!
helmysigt!

körde till skolan idag,
hade samhälleprov som förhoppningsvis gick bra,
sen håltimme o sen en onödig lektion.
fick reda på betygen i 3 ämne och det var VG i dom!
riktigt nöjd blev jag.
det var i PSA, FSF o ULS :)
efter det körde jag o johanna till åhus o lämnade bilen,
in till stan igen, köpa godis, äta mat
och sen upp till emelie och spendera kvällen där,
även min favorit-emelie kom dit, myyyys !
och nu ligger jag här o ska snart sova.


Kommentarer
Postat av: manda

när finns det tid för mig, på fredag?

2008-05-28 @ 11:32:10
URL: http://maandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0