veckan

shit, nu var det längesen jag skrev.
känns som jag har sake att göra hela tiden så jag hinner inte med något annat.
förra torsdagen klarade jag alltså mitt körkort,
så nu slipper jag tänka mer på det iaf, sjukt skönt :)

på torsdagskvällen åkte jag med ida och björn o några fler till norge för att jobba över helgen,
sjukt sleten var man när man kom hem tidigt på måndag morgon,
men det var bara upp o iväg till skolan som vanligt.

på tisdagen begav sig jag och emelie hem till benjamin där även johan var,
krängde massa onyttigt o hade allmänt mysigt.

sen var det typ fredag igen,
och det blev en härlig utgångskväll med emelie, friba, johanna, jonna och anna :)
helkul kväll tills jag stötte på en stor idiot som är dum i huvudet. menmen...

idag vet jag fan inte vad jag ska göra. bara chilla eller något. får helt enkelt se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0