det kan inte bli värre.

jag känner att jag måste verkligen ta tag i detta nu,
jag kan inte bete mig som jag gör längre.
känns som detta börjar gå för långt.
idag var ännu ett bevis på att jag inte har någon kontroll över mitt humör,
börjar tro att det är något allvarligt fel på mig.
går från att vara glad till att få värsta utbrottet för en skitsak egentligen,
jag har liksom inga gränser längre.
idag satt jag i princip och skällde ut linda för ingenting, och det är inte bra.
men hur ska jag få grepp om humöret,
det är så jag börjar bli rädd för mig själv och mitt beteende,
och ibland känns det som jag borde låsas in några dagar utan något umgänge alls.
när allt går ut över de människor som bryr sig och står mig närmst är det något som inte stämmer.
men jag kan inte säg annat än att jag är ledsen för hur jag behandlar er
och hoppas att ni kan förlåta mig och stå ut med mig,
för utan er hade jag verkligen inte klarat någonting.
så förlåt för jag är den dåliga människa som jag är,
och för att jag behandlar er så illa som jag gör.
jag är ledsen för det.

för att peppa mig själv kan jag meddela att jag längtar till nästa vecka.
då är där en del roliga grejer på listan.
tisdag: lön
onsdag: shopping i malmö
torsdag: kolla tatueringen och klippa + färga håret.
det kommer bli en bra vecka,
det känner jag på mig.


Kommentarer
Postat av: johanniss

tatueringen ?

2008-11-18 @ 23:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0