första advent redan?!?!?!

jäklar vad det går snabbt nu, redan första advent!
helgen har faktiskt varit lyckad,
var på förfest hos emelie med en massa trevligt folk,
fulla och glada stack jag, linda och ia vidare o tog en drink på taste,
och sen vidare till grand.
mycket trevligt även om jag inte riktigt vet var all tid tog vägen!
tack alla för det.

lördagen var sleten, huvudvärk o bakfull,
men tog mig in till stan o shoppade med lina o emelie,
hem, köra mamma till åhus, hem o vila en stund,
och sen hämtade jag emelie i stan o vi körde till stoffe där manne o linus med var.
dom drack o jag tittade på, sen bar det av till bowlingen,
dom bowlade o jag tittade på, och snackade med anna :)
sen fortsatte vi till stan och hamnade på taste, hessle, taste, hessle.
och det var en mysig kväll!

idag har jag träffat linda, varit på stan o haft lite julmys, fikat o så!
väldans trevligt.
dock känner jag inte för ännu en skolvecka,
för jag kan verkligen spy på skolan just nu.
men det är snart jullov, 3 veckor eller?
läggdags.
sov gott.
pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0