jag är svagare än nånsin.

jag är ledsen att jag klagar, men är så helvetes less på allt.
när ska denna jävla depression ta slut egentligen.
och när ska jag lära mig att inte bli så jävla besviken på alla människor om och om igen.
när ska jag lära mig att gå vidare och släppa problem.
just nu lider jag verkligen och sitter o gråter varje dag.
det är för mycket på samma gång och det finns ingen ork att klara av allt.
bråk med familjen, kompisar man inte vet var man har, killar som är svin
och sen den jävla skolan som det är hur mycket som helst i just nu.
jag känner verkligen att jag tappar all kontroll över mitt liv,
hur i helvete ska jag nånsin kunna reda upp detta skitet igen,
känns just nu värre än någonsin.
vem fan kan man lita på egentligen, jag har ingen koll,
jag vet inte vem jag kan berätta något för längre.
jag vill bara somna nu och sova tills det är bra,
tills det är dax för studenten,
för att sen kunna samla nya krafter och göra precis vad jag vill efter det.
ta mig dit nu.
och kan någon få stopp på dom jävla tårarna?

Kommentarer
Postat av: En individ

Krya på dig. Du ska se att det blir bättre, även om det verkar kännas helt omöjligt. :)

2008-11-17 @ 23:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0