paniiiiik

okej, var ska jag börja denna gången?! känner att jag inte har någon ork att blogga så ofta längre,
eller jag har liksom inget viktigt att berätta, så jaa..
lovet har iaf varit hur skönt som helst, med en massa festande och trevligheter!
sen finns det väl inte så mycket mer att berätta, för jag har verkligen inte gjort något speciellt alls,
bara festat, träffat kompisar o jobbat en dag, och det är liksom så ett lov ska vara,
man gör allt det man gör annars också, fast det är skönare när det är lov!

men idag började skolan igen, var inte lika härligt kan jag lova.
satan vad jobbigt och kallt det var imorse, uuuusch.
men jag tog mig till skolan, och då hade vi bara lektion i en timme typ,
sen stack jag, linda o johanna o käkade i stan och sen gick vi o provade klänningar,
ohh vad jag längtar till lönen i november så jag kan handla massa nytt.
mmm mmm mmm!!

kan även meddela att jag är sjukligt trött på kristianstad,
läste frippes blogg innan och jag håller med henne fullständigt,
alltid samma folk, alltid samma kompisar (inte för det är något fel på det men vill träffa nytt),
alltid samma rutiner, kan det inte hända något nytt.
eller jag vill faktiskt härifrån nu, men finns pengarna och tiden?! NEJ,
pengarna är väl största problemet just nu, men jag vet att det kommer tider för mig med,
när jag kan fly från kristianstad och träffa massa nytt trevligt folk.
den dagen längtar jag till.

en annan dag jag längtar till också är dagen jag har pengar så jag kan tatuera mig,
jag längtar och längtar, blir förhoppningsvis nästa år :) wiiie!

nej nu pallar jag inte längre.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0