pluggish

äntligen är jag frisk igen, hur skönt som helst att kunna svälja som en normal människa.
helgen har spenderats med linda, johanna, emelie o alex,
och den har varit lugn och mysig.
i fredags gick vi till biljard en runda, satt o snackade o träffade folk,
igår pluggade jag lite på dan, sen åkte jag o linda hem till emelie,
och där blev vi bjudna på mat, mycket gott!
sen gick vi o hyrde 3 skräckfilmer, en var kanonbra, och dom andra är okej.
var inte hemma förens halv 4, menmen.
idag sitter jag o pluggar hela dagen, och jämrar mig över hur mkt jag ska ta igen i skolan,
bajs.

har en sjukt obehaglig känsla i kroppen också,
har inte en aning om var den kommer från,
men jag gillar inte den. fy.

nej, nu ska jag återgå till pluggandet.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0