sådetså

igår var vi i malmö hela dagen med skolan,
skulle kolla in lite olika högskolor och utbildningar på nån mässa,
efter det stack vi o shoppade, hittade massa fint :)
två klänningar, ett linne, en tröja, underkläder o lite så!
var en toppendag, men snacka om att man var sleten när man var hemma.

idag har med varit en bra dag,
gjorde mitt muntliga nationella i svenska, och fixade ett vg!
efter skolan var det klipp o färg, feeetesnyggt blev det,
sjukt nöjd måste jag säg. satt där i tre timmar,
oohh jäklar, verkligen värt tiden o pengarna :D
kim åkte precis här ifrån nu, hon kom hit o drack lite kaffe med mig,
trevlans.
och imorgon är det utgång, och det ska bli sååå kul.
tack för mig,
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0