with or without you

allting börjar bli bättre nu känner jag, och det är härligt :)
helgen var ju hyffsat händelserik måste jag säga.
i fredags var det förfest i bössebacken hos johanna,
och det var en himla mysig förfest och det tackar jag för.
vi tog bussen och nästa stopp blev hemma hos frida,
där vi hade förfest nr 2, och sen bar det av till stan.
inne på grand började ungefär med att nathalie,
precis när hennes födelsedag börjar,
blir nerknuffad från trappan, slår huvudet i,
och får åka till sjukan med en hjärnskakning.
vi andra fortsätter dansa o ha kul,
och sen dyker linda upp igen efter vistelsen på sjukan med N.
vi fortsätter dansa, och vips som det är blir linda yr,
försöker få bort henne från dansgolvet, sätter henne i en soffa,
jag går för att hämta vatten, och när jag kommer tillbaka ramlar hon på golvet,
då svimmar den jävlen :P jag hämtar vakten för vi vet inte riktigt vad vi ska göra.
sen börjar kvinnan hyperventilera, och detta pågår i säkert 20 minuter,
och sen helt plötsligt mår hon bra, och hon går hem och jag går till bussen.
haha, och hädanefter vägrar linda visa sig ute, men jag ska allt få ut henne på fredag!

lördagskvällen spenderades med emelie, frida och anna.
satt hemma hos mig först, sen en runda till biljard,
och där var inget kul alls, så vi gick till hessle.
där var det någon som sjöng o spelade gitarr,
så där trivdes vi kanonbra och stannade resten av kvällen.
efter hessle bar det av till bjärlöv på efterfest hos annas kompis robin,
spelade gitarr hjältar resten av natten och sen kortspel.
vaknade upp bredvid frida lagom fräsch,
hem, duscha, äta, sova och sen bio med linda o frida.
blev twilight, och det var den bästa film jag sett på länge,
väldigt annorlunda men mycket bra!

idag var det skola som vanligt,
stan för att lämna jobbekläderna och hämta lönelapp,
hem, äta, stan igen, för att åka till linda.
sen följde jag med henne o kollade på balklänningar,
sjukt svårt vad man ska ha för någon,
men mamma ska sy min, så vi ska nog komma på något fint tillsammans!
och nu ska jag sova,
pussohej!!!!

i wanna feel the way you make me feel when im with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0