.....

NU är det lov, och det är skönt :)
i fredags orkade jag inte med skolan så jag stannade hemma, följde med mamma o handlade skor
istället, fick två par stövlar, wiie! på kvällen stack jag o linda till biljard o satt där ett bra tag,
det var mysigt. sen var det bara hem o sova.

på lördagen åkte jag och becca till jönköping för att besöka emelie,
trevlig trip, festande på kvällen, slappande hela söndagen
och sen hemfärd på måndagen, men det var skojsigt!

igår hann jag inte mer än komma hem innan sara ringde,
så jag hoppade in i duschen snabbt, sen in till stan o äta med henne,
träffade även benjamin, johan o sojje, så vi satt o drack lite grogg med dom på kvällen!
innan jag skulle ta bussen träffade jag linda en snabbis o tog en cigg o pratade ut lite,
så det var en bra måndagkväll !!!

idag ska jag träffa linda, vet dock inte vad vi ska göra, men det märker vi.
såg även att jag bara har 100 spänn kvar på mitt konto och jag blir galen.
pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0