excuse me

idag har jag varit duktig,
var uppe och simmade med linda halv 8 imorse,
riktigt skönt faktsikt! ska simma imorgon bitti också.
så nu har jag äntligen hittat ngt jag tycker är rolig träning,
wie wie wie.
skolan sög som vanligt,
förutom att jag fick underbar massage av världens bästa johanna.
och det tackar man inte nej till, tur jag hade :)
kom precis hem nu och ska snart till stan igen.
hem till emelie med linda o johanna.
och martina är trött.
menmen,
jag vet, jätte tråkig uppdatering, men skit samma ^^

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Favoritkusinen

Vänta du bara tills du stryps av hår från andra människor o får borsta av hudflagnor från andra när du duschar sen :) Då är det inte så kul att simma mer! Det var iaf det som hände mig :D haha

2008-10-15 @ 17:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0