I only wanna be with you

ännu en helg passerad,
dom går på tok för snabbt kan jag lova!

fredagen tillbringades först med pappa,
synundersökning och sen fika,
det var mysigt!
kvällen innebar utgång med linda och emelie,
himla trevligt måste jag säg.
först en sväng till biljard och sen grand!
och man har ju så roligt man gör sig alltid,
såklart hade jag skitkul!

var i säng halv sex, upp och jobba 12 - 16,
hem o duscha, sova, äta och sen träffa linda,
och det blev en helflippad kväll,
och jag hade riktigt kul igen,
linda är verkligen roande!

mamma kom o hämtade mig vid kvart över 3 på söndan,
duschade o krängde pizza,
sen gick jag till sjukan o hälsade på becca!

så det har varit en trevlig helg måste jag säg,
dagen idag började ju inte allt för bra,
försov mig imorse och sen har den varit allmänt kaos.
träffade iaf linda och emelie efter skolan.
och nu är jag trött, ska duscha o nana!
hoppas dagen blir bättre imorgon.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0