lovely tonight

ja jag börjar väl min blogg på samma sätt,
ännu en helg är slut, och snabbt gick den.

fredagen var det lite förfest hos mig,
och sen blev det grand!
riktigt roligt som vanligt med linda,
dock var inte martina glad när hon skulle gå hem mitt i natten,
och detta fick ju linda höra, stackare.

när jag vaknade på lördagen kändes det som att jag fortfarande var full,
men det var bara att klä på sig, käka frulle och ta bussen till stan för att jobba.
slutade 4, tog bussen hem, duschade och somnade.
vaknade tjugo över 8, fixade mig, och körde till stan för att hämta upp linda.
körde vidare och plockade upp chris o hans vänner och körde dom till färlöv.
hem igen, käka o sen till linda för att hon skulle fixa sig.
och sen stack vi till biljard, hann träffa en del trevliga männsikor som
frida, emelie, benjamin, zebbe, erik, cicci m.fl.
dock han vi bara vara där max en halvtimme innan chris ringer
och jag får köra o hämta honom igen.
sen åkte jag hem och sov.

dagen har väl mest spenderats i sängen,
en liten stund hos linda med plugg som inte gick något vidare,
och sen sängen igen. det är gött!
men provet kommer gå åt helvete imorgon vill jag lova!

nu är det läggedags.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0