this is the life

helgen har varit hur rolig som helst,
bara träffat härliga människor!
i fredags var det först skola,
sen körde jag annie till hörby,
hem och duscha och sen kom johanna!
och vi satte igång att fixa oss till 3:3,
jäklar vad vi såg ut, men det bjuder vi på.
sen körde vi till stan o hämtade emelie och linda,
och sen vidare till becca för att börja festa.
hur roligt som helst :)
stack in till stan och började på hessle där det gick ner några mintu,
och sen gick vi till kuppa, som inte var roligt någonstans.
så jag och johanna stack till grand och sen kom becca och linda också.
träffade en hel del härliga männsiskor där, bland annat han med stort G,
haha, eller vad säger du becca :P
var väl inte i säng förens närmre 4, men det var en mycket rolig kväll
som ska göras om snarast.

i lördags vaknade jag vid 12, faktiskt pigg.
hoppade in i duschen och la mig på soffan.
gick ut och gick en runda, hur skönt som helst.
käkade med mamma och bill på kvällen,
och sen åkte jag hem till becca.
vi körde hem till emma, festade lite och sa grattis,
och sen åkte jag och linda in till stan.
träffade en himla massa trevliga människor denna kväll också,
gick till hessle och satt där tills dom stängde,
och sen träffade jag han med stort G igen,
sov där och var där hela dagen igår,
trevligt!

idag varken kände jag eller orkade jag med skolan,
så jag bestämde mig för att stanna hemma,
göra klart lite arbete och så.
stack till emelie en runda ikväll o träffade henne och johanna!
glodde lite på tv och snackade,
och nu ligger jag i soffan igen och börjar bli trött.
och saknar rosanna, tycker du kan komma hem snart igen hjärtat!

men som sagt, tack för en underbart rolig helg :)
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0