what hurts the most.

skola som vanligt idag igen,
eller jag hade ju inte överdrivet många lektioner direkt,
religion på morgonen och sen var vi på föreläsning.
och sen slutade jag. mycket skönt!
åkte hem o lagade mig lite mat, makaroner o köttbullar :P
känner att det är min nya snabbmat nu.
sen gick jag en runda i det sköna vädret,
hem o skriva lite på projektarbetet.
sen körde jag hem till emelie, tog en cigg o pratade :)
och nu har jag precis städat mitt rum och badrummet,
det var välbehövt. fick ett hotbrev av mamma när jag kom hem,
så då var det nog på tiden, hehe!
just nu ligger jag bara på soffan, ska ta en knäckemacka,
och sen ska jag hoppa in i duschen!

imorgon blir det hockey, kuuuuul :)

pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0