Your mistake.

idag är det blandade känslor.
har varit en bra dag från och till.
skolan är ju inte överdrivet rolig, men det är bara att stå ut.
åkte hem direkt, sov två timmar,
och sen började jag skriva på talet. är långt ifrån klar,
och talet ska vara klart imorgon. jag dör.
stack på hockey med bill vid halv 7,
den bästa match jag sett på länge, jäklar!
där var allt man kunde tänka sig,
slagsmål, spänning, bra hockey och bra publik.
jag älskar verkligen hockey, jajaja!
sen fick jag precis reda på en sak,
och jag är depp igen. gaaaah.
menmen, det kan väl knappast bli värre.
det är bara att ta tag i allt igen och gå vidare.
nu ska jag försöka fortsätta på talet och hoppas att jag blir klar!

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0