dancing through sunday

får väl säg att jag har haft en trevlig, men jobbig helg.
var ute o dansade med becca i fredags,
sjukt dumt kändes det, men med rätt folk kunde även jag ha roligt :P
haha! sen fick jag köra jonas o dom hem,
så var inte i säng förens 2, sen upp igen 8 för att börja jobba 9.
och sjukt mycket att göra på jobbet som vanligt, jag dör.
efter jobbet lämnade jag mor o bill i åhus,
sen körde jag inom pappa o sa hej,
och sen in till stan igen för att träffa emelie, frippe o jottan.
sen bar det av till fjälkinge där det stod fest på schemat.
mycket trevligt!
stack till stan vid halv 12 för att träffa becca,
körde hem och åt, och sen hämta mamsen i åhus vid 1.
i säng vid 2, upp 8 igen och börja jobba 9.
så nu är jag lagom sleten.
tur att vi är lediga två dagar nu,
dock kommer dom bestå av plugg, plugg och plugg.
nej nu är jag trött och ska sova.
godnatt.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0