i hate it all

usch jag vet inte vad jag ska skriva.
har iaf kommit in i en period där jag tycker allting suger.
veckan i turkiet var väl okej. gick upp och ner hela tiden,
måste säg att den kunde varit bättre, mycket bättre.
så är väl lite besviken på det. menmen.
bara att börja spara pengar igen så det blir en resa nästa år!

är även trött på alla runt omkring mig,
och jag vill egentligen bara skita i allt.
men så funkar inte livet.
kan ligga hemma hela dagarna och inte känna för någonting.
jag tycker verkligen inget är roligt.

det är inte kul att festa
det är inte kul att träffa kompisar
det är inte kul att gå till skolan
det finns liksom inget som är roligt.

jag är bara så besviken på allt och alla känns det som.
visst finns det undantag,
och där ska faktiskt johanna och emelie e ha ett plus,
för det är människor som lyssnar när man behöver det!

jaja, nu  får det va slut på mitt depp-inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0