studiedag 2

då var snart denna studiedagen också slut.
har pluggat lite samhälle idag också,
känns som jag börjar kunna det nu.
får hoppas på det bästa iaf!

träffade benjamin en stund ikväll,
körde till max o drack kaffe och snackade en massa,
och det är alltid lika trevligt att prata med den mannen.
han hjälpte mig med projektarbetet,
så äntligen har jag kommit fram till vad jag ska göra.
och det ska faktiskt bli ganska intressant.
ska försöka få klart det innan jul så jag slipper det sen!

har nog glömt att berätta att jag sagt upp mig på trendie,
ÄNTLIGEN!
har 3 arbetspass kvar, så det känns bra.
så det blir till att försöka hitta något annat,
men det känns jäkligt bra att slippa det stället iaf :)

nu ska jag krypa ner under täcket.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0