two days

idag idag idag var det skola som vanligt.
dock ingen lång dag, så det var skönt!
men attans vad förbannande vi blev när vi insåg att
dom flyttat den jävla engelska lektionen från en perfekt plats
till en helt värdelös.
så vi skulle egentligen har engelska från halv 4 till tjugo över 4,
och det kan dom fetglömma, med tanke på att alla har håltimme i så fall.
men vi slapp den idag i alla fall :)

gick hem till rebecca och hämtade bilen,
och sen körde vi till stan o lämnade johanna,
och sen körde jag till hammar o släppte av anna
vid matöppet där hennes kära mor stod och väntade.
åkte sedan hem, krängde lite glass och somnade.
vaknade av att sara skickar sms, går ner och träffar mormor som kommit,
och sen kommer sara. och med min fina vän har jag tillbringat resten av kvällen.
och gissa vad vi har pratat om?! TUUUURKIIIIET :D
snart snart snart åker vi. och vi längtar ihjäl oss.
jag har nästan packat klart allt nu, bara massa badrumsgrejs kvar!

så jag vet inte om jag skriver mer här innan resan,
men hoppas ni får det gött hem,
för jag ska sola, bada och festa en vecka nu,
tillsammans med den bästa man kan tänka sig!!!

pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0