arbetsförmedlingen, ibland undrar man..

då var man inskriven på arbetsförmedlingen,
dock inte ett dugg klokare på vad det går ut på,
men det var viktigt att söka jobb iaf,
och det är ju så lätt att söka jobb när det inte finns några som intresserar en.
ibland förstår jag mig inte på det svenska samhället.
men det får väl lösa sig bäst det vill.
jag tänker iaf bara söka de jobb som jag vill jobba med,
hur omoget det än låter.
palla gå o göra något man inte tycker är roligt alls.
blir iaf bartenderutbildning i magaluf nästa sommar som det ser ut nu,
det vill jag verkligen göra. få komma härifrån lite.

så om det är någon som råkar ha ett litet jobb över,
hör av er, jag är öppen för förslag.
jag tar gärna en semester också om det funkar bättre.

nu ska jag försöka sluta vara en surfitta,
nu har jag iaf varit på arbetsförmedlingen,
så nu är väl mor nöjd för ett tag iaf.

har hittat jättemycket snygga kläder jag vill ha,
ge mig ett jobb, en fast lön så jag kan handla!

love and peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0