b-b-b-b-jörn !!!!!!!!!!!!!!

igår var vi på banken, och jag ska säg som det är,
det var nog den bästa kvällen på väldigt länge!
riktigt jäkla bra och det tack vare björn rosenström,
han var läskigt bra live och jag måste absolut se honom igen!
och jag har nog aldrig varit på banken och känt så lite människor där,
men det var ändå riktigt sjukt roligt och bra :)
idag blir det på det igen, och denna gången blir det hos min bästa david!

för att snabbt byta samtalsämne måste jag säg att jag har blivit en riktigt läsa-bloggar-nörd,
jag kan liksom inte låta bli att läsa blondinbella, kenza, kissie och alla skvallerbloggar om dessa!
man får sig ett gott skratt av kissies blogg iaf, så provocerande som hon är,
läser man sen skvallerbloggarna så ser man vilka fel kissie gör!
det är faktiskt riktigt roande ;)

jag har ingen aning om varför jag skriver nu, men så får det bli iaf!

peace babes / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0