helg

då var det måndag igen, min tredje vecka som arbetssökande har börjat.
ska slänga på lite brev idag på posten och sen hoppas på det bästa.
annars blir det tvätta, laga mat och umgås med mina babes som står på schemat för dagen.

helgen har varit bra,
var på banken i fredags med emma, frida o emelie,
som vanligt har man aldrig en tråkig stund med emma
och det ultimata hände nog också,
att man orkar bråka om en tjej och förstöra en hel kväll, haha!

på lördagen var det bara att stiga upp, slänga ihop en paj med mors hjälp,
sen bar det iväg till ishallen för att glo på kik som spöade mörrum med 5-1,
riktigt duktiga grabbar det.
på kvällen stod det kräftskiva på schemat, och så blev det.
mycket lyckat förutom att en del drog ut sen, men jag o emelie
satt kvar o sjöng singstar för fulla halsar, bra!

igår var jag hos pappa, sen åkte jag hem till ekelund o hade mys,
kimsikatten kom också sen. det var bra!

nu måste jag springa o hänga upp tvätten,

love and peace /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0