jobbångest

hej hej hallå!
jobbångesten har inte släppt, den blir bara värre om jag ska vara ärlig,
vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. försöker att inte tänka på det,
men det är lättare sagt än gjort. jag hoppas bara det löser sig snart.

helgen har varit trevlig.
i fredags var jag och emma på kräftskiva i hbg hos ida,
och det var trevligt att träffa lite nytt folk :)
lördagen bestod av att sova och sen var det fest igen,
dock tog jag bussen hem tjugo över 1 så blev inte så sent.
och igår var det bara slapp hela dagen, kollade på konungens återkomst
med robin på dagen och sen kom emma lite senare,
så då åkte vi en sväng till jonnie o kollade på konungens återkomst igen!

idag har jag tvättat och varit hos tandhygenisten,
så nu känns det som jag har tandlossning i hela flabben,
menmen. ska snart träffa emma, blir kanske en sväng till ekelund =)

kan även meddela att man fortfarande märker vilka man kan kalla
för vänner, finns hela tiden folk som visar en sida man inte trodde
de hade. men det är bra. man lär ju sig vilka som är ens riktiga vänner!

peace and love /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0