the day after tomorrow!

igår var jag hos pappa hela dagen.
fixade ihop häfte till kräftskivan på lördag o spelade lite sims :)
så nu är det klart i alla fall.
igår insåg jag nog också att jag är arbetslös/sökande,
vad i hela fridens namn ska jag göra när alla antingen jobbar eller går i skolan?
jag vill också ha ett jobb, och kanske ångrar jag mig lite för jag inte fortsatte plugga,
men jag tror inte jag hade pallat det nu direkt ändå.
och jag vet inte ens vad jag vill göra i framtiden, så känns ganska hopplöst att plugga då.
är inne o kollar jobb på internet varje dag men det är nästintill värdelöst,
det finns verkligen inte många jobb att komma med,
men det kommer väl när det är meningen hoppas jag.

igår fyllde min älskade david år, måste fixa hans present med,
dock ligger min ekonomi på minus just nu,
men han är värd det, min bästa vän david, såklart :)

emma föröker även dra med mig ut ikväll, dock vet i fan om jag inte ska spara dom pengarna,
men troligtvis kommer det bli utgång om jag känner henne och mig rätt.
så är det ngn annan som ska ut så hör av er!
imorgon skulle det bli jättefint väder, så då blir det stranden, det gillas!

för att göra inlägget lite roligare ska jag lägga in en bild på den mest oskyldiga martina som har gått i ett par skor, dock tror jag inte att jag var så oskyldig :P



love and peace /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0