wild kings det är laget!

äntligen, hockeyn är igång igen och det är så härligt!
var träningsmatch mot halmstad och det var längesen jag såg
ett så bra kik lag faktiskt! riktigt bra jobbat, vann iaf med 5-0
och jag längtar tills serien startar ordentligt :)

imorgon börjar min andra vecka som arbetssökande,
det är lite sorgligt faktiskt. saknar mitt jobb.
men frågan är hur i helsike man ska lyckas hitta ett bra jobb
i detta underbara land när det inte finns några :S
kan någon förklara för mig hur det går till så hade jag blivit lycklig!
blir iaf att ringa till almhaga imorgon och försöka få jobb,
får nog bannemej ta mig in till arbetsförmedlingen också!

usch och fy. men thats it.

nu blir det mys i soffan med något onyttigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0