mjau!

då är det nog dags att uppdatera igen!
julen är över för den här gången, det är väl skönt.
blev en lyckad jul trots att dagarna innan bestod mestadels av bråk.
och jag fick massa trevligt som jag önskade mig!

på juldagen blev det utgång på martin och martin,
dock var jag där i tio minuter och sen gick jag hem till pappa.
vilket jävla kaos där var, har aldrig varit med om något värre.
var verkligen ingen ordning med något.
där misslyckades de totalt kan jag lova. fy för.

helgen var lugn utan några större ansträngningar.
igår (måndag) bar det av till malmö tillsammans med kimsi.
jäkla massa folk, men vi hittade lite fynd båda två.
jag köpte en klänning som jag suktat efter flera veckor
men dock varit för snål för att köpa den trots att den bara kostade 299:-.
tur som jag har finns det en kvar, i MIN storlek, för 100 kronor,
och där slog jag till direkt. hittade även ett par läckra pumps
som kostat 500:- och som nu kostade 225:-.
sen en tröja som kostat 400:- och som nu kostade 200:-,
alltså bara en massa fynd, sånt är roligt!





idag har jag tvättat och sen sprungit på stan med emelie och johan,
införskaffade mig en klänning till, dock inte på rean,
men har kollat på den hur länge som helst och nu fanns det bara en kvar
i min storlek, så det var dags att slå till!
kommer en bild också, dock är min klänning i annan färg, åt svart, brun, guld hållet.





eftersom jag skriver så sent så får jag väl säg att det bara är 2 dagar kvar på detta året,
det är helt galet om man tänker efter! jäklar vad snabbt det har gått
och gud vad mycket som har hänt i ens liv,
dock inte de sista månaderna, men ändå.
slänger upp lite bilder som kim o friba skickade över idag :)










nu ska jag lägga mig och läsa tänkte jag.
imorgon blir det bio, avatar i 3D, fräckt!
natti,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0