mjau!

idag har jag och gänget (förutom anna och johanna)
varit i stan och fikat, sprungit i affärer och kollat på calle och erik.
fantastiskt mysig kväll ska jag be att få tala om!
ska även tillägga här att calles nya album är lovely,
även om där inte är några egna låtar.
eriks är också bra, men inte lika bra låtar som på calles!
fantastiska killar båda två (:

ett par dagar kvar till jul.
julen har inte ens börjat och jag kan redan gråta över den.
lilljul med den bästa, alltså mamma.
sen julafton blir det i åhus hos pappa.
dock är vi en aning oense just nu. men det löser sig!
jag älskar julen. det är mysigt. men ändå kan jag aldrig njuta av den.
tyvärr. det har väl sina anledningar. och de flesta vet varför.
det suger. jag försöker att ha kul varje år. men slutar oftast i tårar när det är läggedags.

nu är klockan 03.00 och jag är trött.
läggedags.




bild lånad av kristianstadbladet!



Kommentarer
Postat av: johanna

kul man hittade din blogg! allt bra? kramkram o god jul ses nästa år :)

2009-12-23 @ 22:37:39
URL: http://strandpinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0