my 2009

med tanke på att jag inte kommit in på någon blogg den senaste veckan har uppdateringen blivit dåligt.
eller så beror det på att jag inte tycker det är så intresannt att skriva längre, jag  vet inte riktigt.

sömnbrist har jag haft de två senaste nätterna, sjukt jobbigt må jag säg,
somnar mellan 5 och 7 på morgonen, och det är inte så roligt.
igår lyckades jag även svimma när jag var nere o drack vatten, jag förstår inte det.
kan i alla fall berätta att det är sjukt var mycket man hinner tänka på när man bara ligger o vänder sig i sängen.
och allt låter så bra i mitt huvud på nätterna, men sen när jag ska få ner det i ord så blir det bara töntigt.
så jag skiter i det, allt får helt enkelt stanna i mitt huvud.

kan berätta att imorgon är det tatueringsdags,
börjar bli lite pirrig nu, men det ska säkert gå bra!
sen börjar skolan på torsdag, usch och blä,
två dagar i skolan, sen 6 veckors praktik, öööhrk.

sen kan jag ju göra något som de flesta andra har gjort, skriva ner lite om det nya året,
som jag hoppas kommer bli bättre än det gamla.
så här kommer lite grejer som ska hända!
- tatuering
- fylla 19 o ha fest
- festa en massa mer
- kreta med familjen
- ta studenten
- få jobb förhoppningsvis
- flytta hemifrån
- resa


det är väl ungerfär vad jag ser fram emot mest just nu :)

en annan sak jag måste tillägga är vad drömmar kan vara läskigt verkliga,
den senaste veckan har jag drömt om en massa människor som funnits i mitt liv,
och när jag vaknat har jag trott att det hade hänt, sjukt.
men tyvärr har de inte varit sanna, så jag får nöja mig med verkligheten
som suger till och från, men jag får stå ut helt enkelt, allt kan bara bli bättre :D

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0