trams

skolan har börjat, fast var där bara några timmar i torsdags.
imorgon börjar praktiken som kommer vara 6 veckor fram,
kan ju inte påstå att jag är jättesugen på det,
men iaf skönt att slippa skolan!
och det jävla projektarbetet hänger ju över en, tror aldrig det blir klart :S

i onsdags införskaffade jag mig min första tatuering,
mycket fin blev den, så jag är nöjd!
och jag kunde inte haft ett bättre stöd med mig än kim :)
på kvällen stack jag o anna o kollade på australia,
mycket bra film som jag absolut rekomenderar, massa tårar o fniss!

helgen har varit bra, utgång i fredags med ett härligt gäng tjejer.
lördagskvällen bestod av bowling med linda, ia och filippa, och lite anna,
fast hon jobbade. och jaaag vann o linda kom sist ;) viktigt det där :D
men det var mycket trevligt,
efter det stack jag, linda o ia till stan o flippade en massa. men det var skoj!

och nu börjar jag bli nervös för imorgon, men det ska nog gå bra!

kan även meddela att jag saknar tuss redan,
men hon kommer om två veckor förhoppningsvis =)

nu orkar inte jag skriva mer.
pusshaj!

och just det, biljetter till volbeat är bokade :D wiiiiie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LJUG INTE, JAG VANN LÄTTT ÖVER ER ALLA

2009-01-18 @ 22:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0