womanizer

okej, bloggen är inte min starka sida just nu.
orkar verkligen inte skriva, de flesta vet nog redan allt som jag skriver.
men okej, lite snabb uppdatering.
praktiken är den bästa jag någonsin har haft och jag längtar inte alls till skolan,
om jag nu skulle göra det är det endast för ett fåtal personer där,
men känns som jag träffar de människorna ändå! förutom emelie e iofs, henne saknar jag!
hoppas innerligt att jag får sommarjobb på praktiken, för det vore toppen :)

min 19-års dag blev toppen, båda kalasen blev bra,
alla paketer blev bra, och festen blev hur bra som helst :)
lätt den bästa födelsedagen i mitt liv och det tackar jag alla för!

och nu känns det inte som jag har något mer vettigt att skriva,
samma som innan, projektarbetet gör mig illamående,
bara tanken på skolan gör mig illamående,
jag vill ha sommar, jag vill ta studenten och bara ha roligt,
men det kommer, det kommer!
var och köpte balklänning idag, så nu var det gjort, jättefin är den.

jaja, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0