1,2,3,4

ge dig för fan! jag pallar inte mer.

då ska vi se här.
igår mådde jag inte bra alls,
hade ont överallt i hela kroppen, kände mig febrig o halsen värkte.
mår lite bättre idag men är dock inte helt på topp,
så får hoppa träningen ikväll och hoppas att jag mår bättre imorgon!

måste skriva projektarbete idag också, det är inte kul,
men det ska bli riktigt skönt när det är klart :)

vädret är på topp idag, solen skiner och himmlen är blå,
dock kunde det sluta blåsa så man hade kunnat njuta lite,
men icke då. men det känns iaf som att våren börjar närma sig!

hmm, har jag något mer att berätta?!
nej jag skulle inte tro det.

eller jo, jag har en ny favoritlåt !

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0