hopplööös!

idag känner jag mig helt hopplös.
känner mig som en dålig kompis, usch.
saknar en massa människor.

helgen har varit rätt bra ändå.
utgång i fredags, ska nog inte kommenteras sådär jätte mkt.
men det var trevligt iaf!

igår fyllde mamma år, blev en mycket lyckad dag!
var ute och åt och sen gick vi o kollade på rent.
myyys!
körde robin till åhus, och åkte inom annie en stund.

och som sagt, idag känner jag mig hopplös
och har bara en stor klump i magen och ångest.
hoppas det går över snart igen.

projektarbetet ska vara klart på fredag,
kommer jag klara det?! jag hoppas iaf!

nej, ska återgå till mina funderingar igen.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: sara

jag saknar dig!

2009-03-17 @ 08:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0