la la lalalaa!

okej, efter att johanna har klagat o sagt att hon är inne o kollar
flera gånger dagligen om jag har uppdaterat så får jag väl bättra mig nu igen då!

praktiken är slut och det är jag ledsen för, vill gärna tillbaka dit igen,
men det var skönt att träffa lite folk i skolan!
mina dagar ser väl ungefär likadana ut allihop,
skola på dagen, projektarbete när jag kommer hem, och sen träning två gånger i veckan.
för träna har jag börjat med, och det går hur bra som helst!
boxar på tisdagar och dansar på onsdagar, anna är en trogen träningsvän,
emelie åker med när hon orkar, och min bror offrar sig med på boxen ibland :P

nästa fredag ska projektarbetet vara inne, börjar gå framåt, men är inte jätteroligt faktiskt.
en sak som är rolig är att det är mindre än 100 dagar kvar till studenten,
dock känns det som en evighet dit. men vi börjar planera så smått med gäster o mat o lite så!
det är najs :)

hmm, vad ska jag mer berätta?!
en del vänner är inte rikigt som man tänkt sig, trodde man kunde lita lite mer på dem,
men nej. men man lär sig efterhand vilka man kan lita på och inte.
i och för sig så var inte det någon nyhet, men whatever.

nu är jag hungrig, väntar på mat o sen ska jag hem en sväng till lekelund :)

hoppas du är nöjd johanna mitt hjärtegull!!!
pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Johanna är nöjd som fan ;)

2009-03-14 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0