puss?

åhh, en vecka kvar o sen är det påsklov, ska bli gottit!
har en lektion idag, och sånt känns ju verkligen jättelönt.
om man inte kör tar det typ en timme o ta sig till skolan,
o sen har man bara en timmes lektion, lönt? nej.
men anna kommer o hämtar mig om en stund så vi ska asa oss dit ändå.
måste snacka om mitt apu arbete o hoppas jag får tillbaka projektarbetet.

i fredags var jag i stan med pappa o köpte ny mobil till mig
eftersom min gamla blev spegelvänd, upp och ner, svart o allt man kan tänka sig.
men jag är mkt nöjd med den nya :)
efter det umgicks jag med annie, och det är väl ungefär vad min helg bestått av,
att umgås med annie! men det har varit skojigt!

och emelie, lycka till dessa två veckor nu, jag ska hålla tummarna :)

kan du sluta tycka så synd om dig själv hela tiden,
det gäller att ge o ta och bjuda lite på sig själv.

plus att jag inte hade tackat nej till lite sommar, lite student och lite fest!
men om 8 veckor sticker fröken persson till kreta en vecka, och det gillas!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0