mjau!

i tisdags bestämdes det att vi skulle gå på bio,
sagt och gjort, new moon blev det.
och jag kan inte säg annat än att jag älskar även denna filmen.
man känner sig så fånig när man sitter där o kollar,
för man kommer på sig själv med att sitta och små-le hela tiden.
nästa vecka är det dags att se luftslottet som sprängdes,
har hört att den filmen också är grym.

efter bion begav sig jag, kim, tulle o fredrik ut på ännu en spökjakt,
denna gången slutade det dock helt sjukt
och jag har nog aldrig varit så sjukt rädd i hela mitt liv.
om det är någon som vill veta får ni fråga när vi ses,
för det är lite för komplicerat att berätta på datorn.
men fy fan. sjukaste natten ever. ryser vid bara tanken.

jag har även fått en hosta som inte är o leka med,
den förstör hela halsen så den blir helt hes,
och sen håller man på att klökas varje gång,
ingen höjdare.

jag börjar även att bli nervös då jag ska
gå bredvid imorgon på ett jobb som personlig assistent.
hoppas verkligen att det går bra så jag får jobbet,
men man vet aldrig. ska lyssna och inspektera noga,
och bara vara mig själv. för det är vad som krävs.
men jag kan ändå inte låta bli att vara nervös.

en annan chockerande grej är att jag troligtvis kommer att ha en vit helg,
det är ju inte varje vecka precis.
men känner inte för att gå ut denna helgen så sparar mig.

nej, nu får det vara bra för idag (:
slänger in bilder på två klänningar jag har införskaffat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0